گیرم که نیستی
باور مکن که بی تو زمانی به سر شده
هرلحظه بی تو جان من ازتن بدرشده
گیرم که نیستی به کنارم چه حاجت است؟
هرجاکه بوده ای تو، دلم باخبر شده
گیتی رسائی
+ نوشته شده در جمعه ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ ساعت 23:11 توسط گیتی رسائی
|
باور مکن که بی تو زمانی به سر شده
هرلحظه بی تو جان من ازتن بدرشده
گیرم که نیستی به کنارم چه حاجت است؟
هرجاکه بوده ای تو، دلم باخبر شده
گیتی رسائی
زنی ایرانی هستم . با نام ایرانی گیتی .